Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prohlížečová hra s umělou inteligencí
Moravec, Michal ; Volf, Tomáš (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací webové hry, kterou může hrát více hráčů přes síť internet. Stěžejním prvkem hry je budování ekonomiky, hráči však spolu mohou i spolupracovat (obchodování) a hrát proti sobě (souboje). Pro perzistentní úložiště postupu je použita NoSQL databáze, kde v práci je popsán její návrh a implementace. Mimo reálných hráčů se ve hře vyskytují agenti/boti, kteří hru hrají automatizovaně pomocí stavových automatů vygenerovaných genetickými algoritmy. V práci je popsán princip návrhu a fungování jak genetických algoritmů, tak samotných stavových automatů.
MongoDB jako datové úložiště pro Google App Engine SDK
Heller, Stanislav ; Zendulka, Jaroslav (oponent) ; Volf, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možnostmi použití NoSQL databáze MongoDB jako úložiště pro data, která jsou v Google App Engine SDK ukládána databázovými stuby - rozhraními pro simulaci produkčního databázového prostředí v Google App Engine. Existující stuby nejsou optimalizovány pro větší zátěž a při větším množství uložených dat značně zpomalují vývoj a testování celé aplikace. Práce analyzuje vlastnosti MongoDB a platformy Google App Engine se zaměřením na datové úložiště Google Datastore. Předmětem další analýzy je rozhraní pro implementaci databázových stubů v SDK. Výsledkem práce je návrh a implementace nového výkonnějšího stubu využívajícího MongoDB, který je plně integrovatelný do Google App Engine SDK.
Vytvoření serverové aplikace v programovacím jazyce Swift
Střálka, Martin ; Šeda, Pavel (oponent) ; Hošek, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje možnostem použití vývojářského jazyka Swift v serverových aplikacích. Popisuje výhody a nevýhody jazyka Swift oproti ostatním jazykům, zejména Obj-C který je předchůdcem Swiftu a Java, který je přímým konkurentem jazyka Swift. Dále popisuje rozdíly mezi jednotlivými frameworky používané pro webové aplikace. Výběr jazyka Swift je implementován v podobě jednoduché aplikace pro REST komunikaci s databází na základě již existující aplikace. Řešení bude schopno v databázi vyhledávat a následně zobrazovat výsledky vyhledávání.
Prohlížečová hra s umělou inteligencí
Moravec, Michal ; Volf, Tomáš (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací webové hry, kterou může hrát více hráčů přes síť internet. Stěžejním prvkem hry je budování ekonomiky, hráči však spolu mohou i spolupracovat (obchodování) a hrát proti sobě (souboje). Pro perzistentní úložiště postupu je použita NoSQL databáze, kde v práci je popsán její návrh a implementace. Mimo reálných hráčů se ve hře vyskytují agenti/boti, kteří hru hrají automatizovaně pomocí stavových automatů vygenerovaných genetickými algoritmy. V práci je popsán princip návrhu a fungování jak genetických algoritmů, tak samotných stavových automatů.
Vytvoření serverové aplikace v programovacím jazyce Swift
Střálka, Martin ; Šeda, Pavel (oponent) ; Hošek, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje možnostem použití vývojářského jazyka Swift v serverových aplikacích. Popisuje výhody a nevýhody jazyka Swift oproti ostatním jazykům, zejména Obj-C který je předchůdcem Swiftu a Java, který je přímým konkurentem jazyka Swift. Dále popisuje rozdíly mezi jednotlivými frameworky používané pro webové aplikace. Výběr jazyka Swift je implementován v podobě jednoduché aplikace pro REST komunikaci s databází na základě již existující aplikace. Řešení bude schopno v databázi vyhledávat a následně zobrazovat výsledky vyhledávání.
MongoDB jako datové úložiště pro Google App Engine SDK
Heller, Stanislav ; Zendulka, Jaroslav (oponent) ; Volf, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možnostmi použití NoSQL databáze MongoDB jako úložiště pro data, která jsou v Google App Engine SDK ukládána databázovými stuby - rozhraními pro simulaci produkčního databázového prostředí v Google App Engine. Existující stuby nejsou optimalizovány pro větší zátěž a při větším množství uložených dat značně zpomalují vývoj a testování celé aplikace. Práce analyzuje vlastnosti MongoDB a platformy Google App Engine se zaměřením na datové úložiště Google Datastore. Předmětem další analýzy je rozhraní pro implementaci databázových stubů v SDK. Výsledkem práce je návrh a implementace nového výkonnějšího stubu využívajícího MongoDB, který je plně integrovatelný do Google App Engine SDK.
Oracle NoSQL databáze
Chlomek, Lukáš ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Tomášková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem NoSQL databází. Teoretická část popisuje důvody vzniku tohoto směru databází, základní vlastnosti NoSQL a nejpoužívanější NoSQL datové modely. Praktická část seznamuje čtenáře s jedním zástupcem NoSQL databáze typu klíč-hodnota a to Oracle NoSQL, poté následuje ukázka práce se záznami této databáze, pomocí vytvořené testovací aplikace. Konec práce obsahuje krátkou praktickou ukázku manipulace s tabulkami v úložišti.
Důvody k nasazení NoSQL , a speciálně MongoDB
Čermák, Miroslav ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Tomášková, Barbora (oponent)
Práce zkoumá důvody nasazení NoSQL databází a speciálně databáze MongoDB. V úvodní části představuje tyto databáze, popisuje jejich členění a specifické vlastnosti včetně jejich výhod. Pokračuje představením databáze MongoDB a případovými studiemi. Pomocí vlastního návrhu modelu elektronického obchodu jsou výhody této databáze ukázány na příkladu. Tyto důvody jsou poté shrnuty v samostatné kapitole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.